ماهنامه رهاموتور

آشنایی با انواع موتور 60KTYZ

موتور جوجه کشی 49KTYZ

این موتور مجهز به یک خازن مخصوص میباشد که در مقابل فشار بیش از حد و همچنین افت و خیز ولتاژ از سوختگی و نیم شوز شدن موتور 49KTYZ جلوگیری می نماید.همیچنین این موتور از سیستم راستگرد استفاده می نماید .موتور49KTYZ نهایت کیفیت والبته عمر مفید را ارائه می نماید. این موتور مناسب برای استفاده در دستگاه هایی با ظرفیت 100 عدد تخم مرغ نطفه مرغ یا کمتر میباشد.

موتور 50KTYZ

این موتور 35 الی 40 وزن را تحمل نموده دستگاه جوجه کشی 50 KTYZ یکی از قدرتمندترین موتورهای چپگرد و راستگرد دستگاه جوجه کشی نسبت به سایز هم رده هاست که قابلیت چرخش به دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد را دارد. موتور 50KTYZ مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و تحمل وزن دارد. جنس این چرخ دنده ها از فولاد ابدیده میباشد.

موتور 50KTYZ در برابر حرارت تا 80 درجه و رطوبت تا 95 درصد با بدنه گالوانیزه و 70 درصد در مدل غیر اورجینال مقاومت دارند

موتور60KTYZ

این موتور اتوماتیک میباشد که ظرفیت 200 عدد و کمتر از 900 عدد میباشد. این موتور برای انکوباتورهای نیمه صنعتی ایده ال است. این موتور دارای دو سیم پیچ و یک خازن برای عملکرد چپگرد و راستگرد (cw/ccw) میباشد. در انواع مدل از نظر محل قرارگیری شفت و سرعت گردش و توان ، تقسیم بندی می شوند.

موتور 68KTYZ

این موتور از جمله قویترین موتورهای جوجه کشی بوده که حداکثر ظرفیت این موتور 2000 می باشد . جنس موتور 68KTYZ از جنس فولاد ابدیده از بهترین ها در این زمینه میباشد و با کمترین میزان انرژی ارائه میگردد .بر روی این موتور یک خازن درج شده ، اندازه استاندارد برای موتور 60KTYZ جوجه کشی می باشد که وظیفه تامین امنیت محصول را بر عهده دارد.

موتور 80KTYZ

این موتور قدرتمندترین موتور جوجه کشی بوده که از در ساخت انواع جوجه کشی شترمرغ استفاده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید